8.30-kor teljes a létszám, indulhat a csapat:
András (Suzuki XF650 Freewind)
BIKE-R (Honda XL1000V Varadero)
Ferke (Suzuki GSF Bandit 1250 S)
Joci (Suzuki DL1000 V-Strom)
Kazam és Mary (Suzuki GSF Bandit 1250 SA)
Kazeph (Kawasaki ZR400)
Norbu (Suzuki GSF Bandit 1250 S)
M1/M7 kivezető volt a "bevezető", majd Budakeszi-Zsámbék-Bajna-Tarján-Tatabánya útvonalon melegítjük be a gumikat.







Innen egy kis egysávos "fél off-road" Környéig, majd rövid pihenő az oroszlányi Tesco parkolójában.

Bokod, Mór







majd Fehérvárcsurgó, lövünk néhány képet a Károlyi kastély előtt,



azután lemotorozunk Várpalotára (néhol mellékutakon).




Várpalotán elmotorozunk a feldíszített Thuri vár előtt,

majd Tés felé vesszük az irányt



és a szélmalmok faluján átmotorozva az 1 sávra szűkült úton tekergünk.














Olaszfaluig élvezzük a Bakony rejtett "kincseit", majd Zircen újabb pihenő. Rövid fotós séta,


majd a helyi vagány "Így kő motorozni sportmotorral zizegős joggingban" című előadásának megtekintése után gangoltunk tovább a cseszneki szerpentinre. A látványparkolóban letudtuk a kötelező fotózást (háttérben a cseszneki vár),



befutott az AKMT csapata is 27 motorral, Blue vezetésével, mi pedig haladtunk tovább Pannonhalmára.


Megpróbáltuk a módosított KRESZ adta parkolási "lehetőségeket" kihasználni az apátság bejáratánál a járdán, de biztonsági szolgálat (str)éber őre ad hoc jelleggel kresz módosítást hajtott végre és életbe is léptette őket. Úgyhogy eltanácsolt mindket, azzal az indokkal, hogy ne akadályozzuk a gépkocsiforgalmat (A JÁRDÁN!!!!.... Nóóóórmális????) Végül az autósok legnagyobb örömére a férőhelyben kissé alulméretezett autóparkoló kapacitását csökkentettük jelenlétünkkel. A botanikus kertben tettünk egy rövidke sétát,




majd 20 perces közlekedési továbbképzésen vettünk részt, mely a "Parkolási technikák" témakörét ölelte át. Volt itt minden a padkára felhajtástól a leszakadó hátsó sárvédő gumiig :DDDD
Pihenés után újra nyeregben, Mezőörsnél belefutunk egy útjavításba,

ahol nem volt igazán tiszta, hogy a kihelyezett jelzőlámpa, vagy a kissé határozatlanul tébláboló láthatósági mellényes alakok irányítják a forgalmat. Ennek köszönhetően az egy sávos útra berongyolt mindkét irányból busz-autó-kamion, és kezdődhetett a Tetris. Persze közben az út szélén szorgalmasan dolgoztak a munkagépek (markoló, úthenger, stb), az egyik markoló majdnem meg is kínálta a topcasemet egy kis adag sóderral :)))) Erősen gondolkodtam egy off-roados rövidítésen, de olyan nagy volt a szintbeli eltérés, hogy még a Vara is fennakadt volna rajta, nemhogy a Bandit....
A kisbéri OMV kúton elbúcsúzunk Gyuriéktól, és Kömlőd-Tatabánya-Bicske-Törökbálint útvonalon visszatértünk a Nagyfaluba.
TOVÁBBI FOTÓK
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése