- 2011.03.26 - TÚRA-MOTOROS ÉVADNYITÓ (aszfalt)
- 2011.04.09 - OSZTRÁK KANYARGÁS (aszfalt)
- 2011.04.30 - OFF-ROAD TÚRA
- 2011.05.07 - SZLOVÁK KANYARGÁS (aszfalt)
- 2011.05.21-22 - PUSZTAI KALANDOK avagy WRONG WAY DOWN (off-road)
- 2011.06.10-13 - ERDÉLY MELLÉKUTAKON
- 2011.07.16-24 - DOLOMITOK (aszfalt + off-road)
- 2011.08.27 - OFF-ROAD TÚRA
- 2011.09.16-25 - KRÍM 2 (aszfalt + off-road)
- 2011.10.08 - OFF-ROAD AZ ÁRTÉRBEN + NÁJTLÁJTOS FERIHEGY
- 2011.10.22 - TÚRA-MOTOROS ÉVADZÁRÓ (aszfalt)
- 2011.10.29 - OFF-ROAD
- 2011.11.13 - OFF-ROAD
2010. december 8., szerda
2010. december 4., szombat
2010-12-04 - OFF-ROAD
No, megvolt a "szöges gumi" teszt :) Értékelése 8/10.


Az első kerékből már a garázsban kipotyogott a csavarok egy része, ezért abból indulás előtt az összes csavart kiszedtem (Az első kerékbe a kisebb átmérőjű és rövidebb csavarokat tettem és nem fúróval, hanem kézzel hajtottam bele). Viszont a hátsó kerék csavarjai jól bírták, azokat benne hagytam. Már a pincegarázs feljáróján jól mutatta, hogy kapaszkodik rendesen :))))

A hangja pedig felejthetetlen: mintha egy láncfűrész tenne kiadós sétát az aszfalton :))))
Csabee autós kíséretet adott az "elmebeteg" gurulás megvalósításához :) A kissé lafagyott utcánkban csak úgy ropogott a hátsó kerék a jégen. Hirtelen nagy gázadásra természetesen elkapart, de óvatosan megkezdett és folyamatosan növelt intenzitású gáznál (hogy Palik Laci szavaival éljek) betapad a kerék és tol rendesen. Ugyanez a szitu motorféknél is, bár 1-be visszarakva már táncba kezd a hátulja (de nem vészes). Aszfaltra kiérve a járókelők maximális figyelmét magamének tudhattam, kb. olyan hageffektus kísért, mint aki fent hagyta a kocsin a hóláncot. Amitől viszont tartottam, az nem igazolódott be: aszfafalton nem csúszik annyira a szöges gumi, mint ahogy én azt elsőre elképzeltem. Intenzív gázadásra tolt, erős motorfékben pedig olyan érzés, mintha fűrészlapok segítenék a lassulást. Csabee kellő távolságot tartva követett (nem akart szélvédőcserét), de még ilyen távolságból is letekert ablak mellett mosolyt csalt arcára az audio-vizuális "effekt" :DDD
Terepre leévre (3-4 km után) ellenőriztem a csavarokat, hiánytalanul virultak a gumiban :) Kerestünk 1-2 helyszínt, ahol készül némi videóanyag, majd az egyik nyomvályús földút kereszteződésénél sikerült olyan fülön fordulást csinálni, hogy miután összeszedtük a technikát és felácsoltam magam a vasra, hazafelé vettük az irányt :DDD
A csavarok 8-9 km aszfaltozás után ennyire koptak meg:

Most itthon próbálom regenerálni a "lazán átmozgatott" combcsont-forgó-medence triumvirátust a kölyköknek holnapra beígért 6 km-es mikulás gyalogtúrához :DDD
CSABEE, KÖSZI MINDENT!!!!! :)))


Az első kerékből már a garázsban kipotyogott a csavarok egy része, ezért abból indulás előtt az összes csavart kiszedtem (Az első kerékbe a kisebb átmérőjű és rövidebb csavarokat tettem és nem fúróval, hanem kézzel hajtottam bele). Viszont a hátsó kerék csavarjai jól bírták, azokat benne hagytam. Már a pincegarázs feljáróján jól mutatta, hogy kapaszkodik rendesen :))))

A hangja pedig felejthetetlen: mintha egy láncfűrész tenne kiadós sétát az aszfalton :))))
Csabee autós kíséretet adott az "elmebeteg" gurulás megvalósításához :) A kissé lafagyott utcánkban csak úgy ropogott a hátsó kerék a jégen. Hirtelen nagy gázadásra természetesen elkapart, de óvatosan megkezdett és folyamatosan növelt intenzitású gáznál (hogy Palik Laci szavaival éljek) betapad a kerék és tol rendesen. Ugyanez a szitu motorféknél is, bár 1-be visszarakva már táncba kezd a hátulja (de nem vészes). Aszfaltra kiérve a járókelők maximális figyelmét magamének tudhattam, kb. olyan hageffektus kísért, mint aki fent hagyta a kocsin a hóláncot. Amitől viszont tartottam, az nem igazolódott be: aszfafalton nem csúszik annyira a szöges gumi, mint ahogy én azt elsőre elképzeltem. Intenzív gázadásra tolt, erős motorfékben pedig olyan érzés, mintha fűrészlapok segítenék a lassulást. Csabee kellő távolságot tartva követett (nem akart szélvédőcserét), de még ilyen távolságból is letekert ablak mellett mosolyt csalt arcára az audio-vizuális "effekt" :DDD
Terepre leévre (3-4 km után) ellenőriztem a csavarokat, hiánytalanul virultak a gumiban :) Kerestünk 1-2 helyszínt, ahol készül némi videóanyag, majd az egyik nyomvályús földút kereszteződésénél sikerült olyan fülön fordulást csinálni, hogy miután összeszedtük a technikát és felácsoltam magam a vasra, hazafelé vettük az irányt :DDD
A csavarok 8-9 km aszfaltozás után ennyire koptak meg:


Most itthon próbálom regenerálni a "lazán átmozgatott" combcsont-forgó-medence triumvirátust a kölyköknek holnapra beígért 6 km-es mikulás gyalogtúrához :DDD
CSABEE, KÖSZI MINDENT!!!!! :)))