2008. november 20., csütörtök

MONGÓLIA - 2010 - A kezdetek

2008. március

Még több, mint 1 hónap volt hátra, hogy egyik nagy álmom teljesüljön: motorral eljussak a fekete kontinensre, Afrikába, de az ösztöneimnek nem tudtam ellenállni, és kerestem az újabb úticélokat.

Ekkor akadtam rá kedvenc túraleírásaimra:

Indian Himalaya by 6 Africa Twin and 1 old good BMW GS...

Central Asia, Kyrgyzstan, Pamir Highway, afghan border etc...

3 x KTM GO EAST

To Mongolia 2007

nothing impossible---125 Tibet journey

És itt a legnagyobb "KEDVENC", ezek előtt az emberek előtt megemelem a sisakom:

Serbian World Team Tours the World: True Badasses

Estéket töltöttem a monitor előtt és szépen lassan körvonalazódott az újabb cél: Ázsia. De előbb legyünk túl Tunézián :)

2008. augusztus

Az elszántság már megvan :)

"Engem most leginkább kelet vonz, abból is a "vadkelet" :)))) Mongólia vagy a Pamír Highway.... Mindegy, csak motorozzunk már el oda :DDDDD"

2008. október

Ez már több, mint kósza ötlet :)

"Uticél, amit komolyan gondolok a 2010-es évre: Mongólia vagy a Pamír Highway.

Íme egy kis kedvcsináló a "környékhez":

Suzuki DR 350 a ride to Italy-Russia-Kazhakistan-Kirgyzstan-Uzbekistan

Central Asia, Kyrgyzstan, Pamir Highway, afghan border etc...

Over the Great Wall, under the Iron Curtain (a 6. oldalon folytatódik a Mongól szakasz)

I rode my bike to Nepal this year .. Turkmenistan, Pamir Highway, China, KKH, etc.

From Vladivostok, Russia to Norway

Annak idején Tunézia is így kezdődött :)"

Nincsenek megjegyzések: