2010. november 28., vasárnap

2010-11-14 - OFF-ROAD

A gyerkőcöktől kimenőt kaptunk a mai napra, az időjárás pedig motorozásra csábít. Fel is vetem a Zassonnyak, mit szólna hozzá, ha 6 év elteltével újra motorra ülne. Nincs ellene kifogása, annyit kér csak, hogy legalább a hátsó ülésről takarítsam le a múlt heti terepezés maradványait :) Még a nagynyomású mosóval is 1 órán át veretem, mire végre szalonképessé válik a paripa :DDDD Csutakolás után beöltözünk és dél körül útnak indulunk. A cinkotai úton összefutunk Ferivel és Erikával, rövid terefere után robogunk is tovább, mert legkésőbb 2 órára, a Forma 1-re haza szeretnénk érni. Van még 1,5 óránk :))))) Fót felé vesszük az irányt, és - mivel indulás előtt engedélyt kaptam némi off-road etapra is - rövid földutas kitérőt teszünk Csömör felé. Ez már komoly kaland nekem is, mert nem nagyon mentem még utassal terepen :DDD Közben tesztelgetem Anya ingerküszöbét: a gödrökkel teli úton való tempósabb haladás és a meg-megcsúszó hátsó traktus így elsőre limiten felüli. Az M3 melletti krossz pályáig lebumlizunk, rövid nyálcsorgatás a repkedő-farolgató szöcskékre, majd meg sem állunk a fóti katolikus templom parkolójáig. Rövid fotózkodás, Anyát kifaggatom az off-road élményekről, nem ment el a kedve. A filmgyár felé folytatjuk a barangolás, majd újra terepre vetjük magunkat. A tőzegi tónál megállunk egy rövidke videózásra.Állványunk persze nincs, statív gyanánt összetört cserépdarabokat használunk. Az idő rövidsége miatt csak kevés alapanyag készül.

Videózás után lóra pattanunk és Mogyoród-Kerepes-Kistarcsa útvonalon hazafelé vesszük az irányt.

Nincsenek megjegyzések: