2008. április 17., csütörtök

TUNÉZIA - 2008-04-14 - 2. nap

8.30-kor szemerkelo esoben hagytuk el San Benedetto udulofalu kempingjet. Genovaig 270 km autopalya vart rank, ami a hetfo reggeli csucsforgalomnak koszonhetoen nem volt setamotorozas. A palyan tomott sorokban igyekeztek a taljanok munkahelyeikre. Bresca utan az autopalya M0 feelinggel probalta honvagyunkat csokkenteni: a kulso savban kamionok araszoltak egymastol 5 m-re, es az elozeseket a jol megszokott 2 km/h sebessegkulombseggel 1,5 km alatt hajtottak vegre. Az utolso 60 km pedig maga a remalom volt: szakado eso, eros szellokesek, kanyargos, szerpentines szakasz szelso savban rallizo kamionokkal es belso savban lampa nelkul kozlekedo autosokkal. 12-re leertunk Genovaba a kikotobe, es kezdodott a varakozas. A komp indulasaig meg 6 ora van, az eso esik, fedett helyen probaljuk atveszelni a vihart.



4 oraval indulas elott meglepoen keves jarmu varakozik a kikotoben a CTN tuneziai kompjara.


A kocsik tobbsege terepjaro,


de akad kozottuk igen csak komoly technikaval felszerelt Kamaz,


illetve tetoig, meg csomagtarton megpupozott arab Citroen is.

Motorosok egyelore csak mi 5-en vagyunk, de kesobb erkezett egy nemet srac egy XT500-zal. Mindenfele GPS es egyeb kutyuk nelkul. Igazi kalandor :) Bar 2 orara a checkin-hez rendeltek, a komp csak 15 orakor ert a kikotobe.




Addig az idojaras 20 percenkent valtozott, hol rakazdett az eso esesett, mintha dezsabol ontenek, hol pedig kisutott a nap.
beszallaskor derult ki, hogy a mai komp kb 40-50 jarmu es a hozza tartozo utasok kedveert indul neki a tobbszaz km-es tavnak. A fedelzetre erve megkerestuk a pullman seateket, es orommel vettuk tudomasul, hogy max 5-6 tuneziaival kell megosztanunk a legalabb 200 nm-es fapados osztalyt.

Rutinosan felvittuk a fedelzetre a halozsakjainkat es vacsora utan a padloszonyegen nyugovora tert a csapat.


A kompon az internet 10 eur/ora volt, ezert errol a szolgaltatastol eltekintettunk :)

Nincsenek megjegyzések: