Gyuriék korán ébrednek és mire a telefonon elmormogja a reggeli ébresztőt, már összekészülve várják az indulást. Az éjjel teljesen kihaltnak tűnő bekötő úton reggel bizony jókora a forgalom. Favágók igyekeznek munkába a Zil platóján, lovaskocsi szorgoskodik a kivágott fák elhordásán, A nap sugarai lassan átbuknak a domb felett, ennek köszönhetően a párától vastagon tocsogó sátram 10 perc alatt megszárad. Hurrá :) 9-kor útnak indulunk, 1 lendülettel egészen a vereckei hágó tövében lévő ellenőrző pontig jutunk. Itt egy kis „kudá-átkudá” kérdéssorra próbálunk elfogadható választ adni, majd az alkohol kérdésre a rendőr képébe leheléssel kell hitelt érdemlő választ adni. Ez igen :) Mivel a human alcohol tester nullába „kileng”, jó utat kívánva utunkra bocsájt. Lemberg előtt megállunk tankolni, majd az elkerülőn haladunk tovább. Innentől Kijevig csak azoknak ajánlanám az utat, akik szeretnek 600 km-t 50-70-es táblák, és sok helyen 1-2 km-re lévő trafipaxok sűrűjében megtenni. Az Olesko kastély kivételével gyakorlatilag nulla látnivaló, cserébe baromi nagy forgalom, súlyosbítva kamionokkal, buszokkal és a bezúzásra váró, önerejükből max 60 km/h-ra képes romokkal. Az egyik kamion előzésénél bizony a rend éber őrei nagyon jó kis túravideót készítettek, amit meg is fizettettek velünk 200 hrivnya/motor áron. A jogossága persze kétséges, de ember legyen a talpán, aki elmagyarázza neki, hogy bár az előzést én tényleg záróvonalnál kezdtem, de amikor a kamion mellett voltam, már felező vonal volt, ráadásul mutogatott a sebességre is. Szerinte ott csak 60-nal lehetett menni, de tuti, hogy nem volt tábla, ezért 90-nel . A felvétel tanulsága szerint 70-nel kezdetem és 94-gyel fejeztem be az előzést. Sokat nem vitatkoztunk (esélytelen volt meggyőzni), inkább alkudoztunk. Fejenként 850-ről indult, 200 lett belőle :) Innentől kezdve már kínosan ügyeltünk minden jelzésre, ennek köszönhetően korom sötétben kerestük a műholdkép alapján kijelölt sátorhelyet. A temető mellett kanyarodtunk le, majd innen olyan mély homokban kellett volna kb 3 km-t menni, ahol mindkét motor leginkább ására volt rábírható. Ennek örömére az első sátrazásra alkalmas helyen letelepedtünk és igen komoly szélben (ez egész nap alap beállításként fújt!!), az autópálya monoton zúgásának andalító „csendjében” álomra hajtottuk a sisakokat :)
FÉNYKÉPEK
2 megjegyzés:
Mi a szöszt csinált az a zászlós csapat az út szélén???
A mókus örs túrázgatott :)
Megjegyzés küldése